Stik af fra politiet, og vind over dine rivaler i Redview County, mens du kører rundt i de lækreste biler fra “Need for Speed”-filmen. Fræs af sted i racerversioner af Lamborghini Sesto Elemento, GTA Spano og Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster722 S.