Fræs rundt i gaderne i Redview County i de lækreste biler fra “Need for Speed”-filmen. Filmpakken indeholder både politi- og racerversioner af GTA Spano og Lamborghini Sesto Elemento. Pakken byder også på Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition til politiet og Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S til racerne. Filmens vilde køretøjer gør det sjovere end nogensinde at begive sig ud på den åbne landevej.