Sæt en stopper for racerne og rivalerne i Redview County ved hjælp af de utrolige biler fra Lamborghini. Gallardo LP 570-4 Super Trofeo udgør et designmæssigt kvantespring fremad, og Lamborghini Miura Concept er ganske enkelt helt fantastisk.