Sæt en stopper for racerne, hold dig et skridt foran politiet, og slå dine rivaler med Concept Lamborghini-pakken. Indeholder både politi- og racerversionerne af den utrolige Lamborghini Gallardo LP 570-4 Super Trofeo og den fantastiske Lamborghini Miura Concept.