Necromunda: Hired Gun - Hunter’s Bounty Pack
Vælg din kontrakt. Jagt dit bytte. Indkasser bonussen. Hunter's Bounty-pakke til Necromunda: Hired Gun kommer med unikke udsmykninger til din kniv, revolver, udklædning og mastiffs tyggelegetøj. De har alle et Guilder-tema malet i blåt og hård metallisk belægning. Udskiftningen af tyggelegetøjsmodellen, formet som det lækre stykke kød, som han snart kan sætte tænderne i, hjælper din cyber-mastiff med effektivt at jagte byttet.