Necromunda: Hired Gun - Hellhound Pack
Vælg dine kontrakter. Jagt dine mål. Saml dusøren. Hellhound-pakken til Necromunda: Hired Gun leveres med unik kosmetik til din kniv, dit outfit og din mastiff. Skab frygt i dit bytte, før du kvæler det med din rustne kniv og midnatshund. I aften stalker døden bikuben.