NBA 2K25 Pro Pass: Season 4
NBA 2K25 Pro Pass: Season 4 giver din MyCAREER- og MyTEAM-oplevelse et løft til det næste niveau. Pro Pass låser op for 40 niveauer med premiumbelønninger. Herunder op til 45.000 VC, du kan optjene, efterhånden som du spiller dig gennem sæsonen på vej mod level 40. Få Season 4 Pro Pass, og modtag automatisk en Mocap-dragt, en cubansk All-Star 2025-halskæde, et Galaxy Opal Dirk Nowitzki MyTEAM-kort og en Season 4 Pro Pass-pakke. *NBA 2K25 Pro Pass kræver grundspillet, en internetforbindelse og en NBA 2K-konto.