NBA 2K23 International Commentary-pakke
Dette produkt vil ikke længere kunne købes fra 30/11/2024. BEMÆRK: Alle multiplayer-servere til NBA 2K23 lukkes pr. 31/12/2024. Derefter vil alle spilfunktioner, der kræver online servere, ikke længere fungere. Nyd NBA 2K23 med kommentarspor på spansk eller kinesisk i spillet.