NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Rasengan Unison
Giver spilleren mulighed for at aktivere Secret Technique: Rasengan Unison (Defense Type) i kamp. Når dette indhold er downloadet, kan du hente det i spillet ved at tilgå den online lobby i Hidden Leaf Village og vælge Inn > Gift Box > Add-ons.