NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Secret Technique Kurama Taikyoku Rasengan
Giver spilleren mulighed for at aktivere Secret Technique: Kurama Taikyoku Rasengan (Heal Type) i kamp. Når dette indhold er downloadet, kan du hente det i spillet ved at gå til onlinelobbyen i Hidden Leaf Village og vælge Inn > Gift Box > Add-ons.