NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Sasuke Uchiha Starter Pack
Sasuke Uchiha Starter Pack indeholder følgende: - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (BORUTO) - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (Last Battle) - Master Character Training Pack - Sasuke Uchiha (Young Ver. Final Battle) - Top Secret Training Set - Sasuke Uchiha - Moonlight Scroll x10 Vi introducerer en startpakke, der indeholder 3 forskellige versioner af Sasuke! Det inkluderede Top Secret Training Set låser øjeblikkeligt op for alle 3 Master Characters' ninjutsu, kostumer og andre belønninger! Du kan få vurderet Moonlight Scrolls i Ninja Tools Shop for at låse op for nye kostumer, våben, ninjaværktøjer og mere! *Indeholder produkter, der også sælges individuelt. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb. *Når du har købt pakken, kan genstandene hentes i gaveæsken på kroen. *Du får Moonlight Scroll x10 automatisk i spillet. Moonlight Scrolls er forbrugsvarer og bliver brugt via Appraisal-funktionen i spillet.