NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER - Naruto Uzumaki Starter Pack
Naruto Uzumaki-startpakken indeholder følgende: - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (BORUTO) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Last Battle) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Master Character Training Pack - Naruto Uzumaki (Young Ver.) - Top Secret Training Set - Naruto Uzumaki - Moonlight Scroll x10 Vi introducerer en startpakke, der indeholder 4 forskellige versioner af Naruto! Desuden låser det inkluderede Top Secret Training Set øjeblikkeligt op for alle 4 Master Characters' ninjutsu, kostumer og andre belønninger! Du kan få vurderet Moonlight Scrolls i Ninja Tools Shop for at låse op for nye kostumer, våben, ninjaværktøjer og mere! *Indeholder produkter, der også sælges individuelt. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb. *Når du har købt pakken, kan genstandene hentes i gaveæsken på kroen. *Du får Moonlight Scroll x10 automatisk i spillet. Moonlight Scrolls er forbrugsvarer og bliver brugt via Appraisal-funktionen i spillet.