Hvis man køber NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER Deluxe Edition, får man den mest komplette oplevelse med NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! Denne udgave indeholder det fulde NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER-spil samt alt indhold til sæsonpasset. Naruto-serien er tilbage med en helt ny oplevelse i NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER! I dette nye spil skal spillerne kæmpe i hold af fire personer mod andre hold online! SHINOBI STRIKER er grafikmæssigt opbygget helt fra bunden med en helt nyt grafikstil. Du skal føre dit hold til sejr online, så I kan se, hvem der er de bedste ninjaer!