NARUTO SHIPPUDEN: UNS 4 ROAD TO BORUTO NEXT GENERATIONS Pack
Takket være JER har Ultimate Ninja-serien solgt over 20 millioner eksemplarer verden over! Man kan spille som Momoshiki Otsutsuki og Kinshiki Otsutsuki, der på episk vis bekrigede Naruto og Boruto i "Boruto: Naruto the Movie". Og det er ikke det hele! 11 berømte shinobier står klar til kamp i nye kostumer fra Boruto-æraen. Oplev den nye generation gå til den i episke kampe!