NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4
Tag med på en farverig og hæsblæsende tur i seneste afsnit af den kritikerroste spilserie STORM. Kampsystemet er blevet forbedret, så nu kan du opleve de mest intense kampe nogensinde i NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM-serien! Forbered dig på det bedste STORM-spil nogensinde!