NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 3 Full Burst
Den 4. Store Ninjakrig fortsætter. NARUTO SHIPPUDEN Ultimate Ninja STORM 3 har fået et eftersyn til det store comeback! Blandt alle de nye forbedringer finder man det længe ventede kapitel, hvor Sasuke og Itachi tager kampen op mod Kabuto. Ultimate Ninja STORM 3 er blevet omarbejdet til HD.