NAMCO MUSEUM ARCHIVES Volume 2
■Indeholder 11 spil. Udover 10 klassiske Namco-spil, hvoraf nogle aldrig har været udgivet i en vestlig version, følger der en version af "Gaplus" i NES-stil med som bonus. (Spillene: Galaga, Battle City, Pac-Land, Dig Dug II, Super Xevious, Mappy-Land, Legacy of the Wizard, Rolling Thunder, Dragon Buster II, Mendel Palace og Gaplus) ■Indeholder praktiske moderne funktioner. Der er praktiske funktioner, som fx muligheden for at gemme, så man kan afbryde spillet når som helst, og en funktion, der giver mulighed for at starte forfra i sidste øjeblik.