Næsten Fremme: Platformspillet
Løb imellem savblade, mens du undgår målsøgende missiler. Duk dig for lasere, mens gulvet smuldrer under fødderne på dig. Næsten Fremme er designet særligt til fans af hardcore-platformspil – så er du advaret.