N7 Collector's Edition
Tillykke med købet af N7 Collector's Edition. Pløk fjender med nye N7-våben som f.eks. N7 Crusader-haglgeværet, den fuldautomatiske N7 Hurricane-maskinpistol, N7 Valiant-snigskytteriflen og den elegante N7 Eagle-pistol. Derudover får du mulighed for at spadsere rundt på Normandy iført en ny hættetrøje med N7-tema med din venlige robothund ved dine fødder.