Myths and Mavericks-bonuspakke
Myths and Maverics-bonuspakken indeholder endnu en udvidelse af Red Dead Redemptions multiplayerdel. Kæmp mod dine fjender på 11 nye baner, deriblandt de snedækkede Cochinay-bjerge, hærfortet El Presidio og minelejren i Gaptooth Breach. Du kan også spille nye multiplayer-figurer fra singleplayer-historien: Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Uncle, Javier Escuella, Captain Vincente De Santa, Deputy Eli, Deputy Jonah og Nastas. Fungerer også sammen med Undad Nightmare-disken.