My Universe - My Baby
Opdag en ny generation af babysimulering: giv den mad, giv den et bad, skift ble, leg sammen ... som i det virkelige liv! Din baby har brug for dig! Alle handlinger bidrager til din babys lykke og kærlighed til dig. Brug alle de ting, du har til din rådighed (legetøj, bløde ting ...) for at motivere babyen til at gøre nye ting (at stå selv, kravle, gå ...) og lås op for flere aktiviteter. At vokse op! Leg med din nyfødte baby, overvær dens første skridt og se dens udvikling i snesevis af minispil. Se din baby vokse og få personlighed undervejs! Vær en god forælder! Dine anstrengelser bliver belønnet: jo flere ting, din baby lærer, jo flere genstande og mere tøj optjener du, så du kan gøre det til en helt personlig oplevelse.