My Time at Sandrock Online
Du skal eje singleplayer-versionen af "My Time at Sandrock" for at spille multiplayer-tilstanden. Hej bygger, velkommen til den levende og passionerede by Sandrock, og nu kan du invitere op til 3 venner til at deltage i dette eventyr. I multiplayer vil NPC'erne i byen udstede en række interessante opgaver til dig og dine venner. Ved at arbejde tæt sammen med dine venner for at fuldføre disse opgaver, vil du ikke kun bygge smukkere bygningsværker, som vil gøre Sandrock mere velstående, men også bringe en rig mangfoldighed af gameplay. For eksempel kan du spille mahjong med dine venner i din fritid og nyde afslappende og behagelige fritidsmomenter. Derudover kan du og dine venner frit udvikle forskellige relationer med NPC'erne i Sandrock. Du kan opbygge dybe venskaber med NPC'erne eller forfølge romantiske forhold. I Sandrock er din historie din egen at skrive. I multiplayer-tilstanden af "My Time at Sandrock" vil du opleve utallige mindeværdige øjeblikke med dine venner. Vi ser frem til, at du bringer mere glæde og vitalitet til Sandrock. Hav det godt!