My Time at Portia Deluxe Edition
"Find dig til rette i din ønsketilværelse med My Time at Portia Deluxe Edition. My Time at Portia er inspireret af Studio Ghiblis magi, og det har noget for enhver. Det foregår i en charmerende, postapokalyptisk verden, fyldt med undere, som du sent vil glemme, hvor du kan udforske nye lande eller gå på skattejagt i ældgamle ruiner og hulesystemer. Hvis eventyr ikke er din kop te, kan du i stedet dyrke afgrøder på din egen gård, passe dine dyr eller tilbringe dagen med at fiske. Du bestemmer, hvordan du spiller! Deluxe Edition indeholder: My Time at Portia-spillet Housewarming Bundle: Dette vidunderlige gavesæt indeholder et eksklusivt kostume, eksklusive møbler, spilvaluta og forbrugsgenstande, der kan hjælpe dig til rette i dit nye liv. "