MY MONOPOLY
Lav dit eget spil! Du kan personliggøre det klassiske MONOPOLY-spil. My Monopoly er en udvidelse af Monopoly PLUS,der gør det muligt at tilpasse det klassiske bræt og 3D-brættet. Tilpas brættets midte og områderne med ejendomme. Lav din drømmeby, og giv ejendommene navne, tilføj 2D-billeder på ejendomsområder, eller placér 3D-elementeri midten. Brug det til særlige begivenheder eller for sjov! Imponér dine venner med det, du har lavet, og spil et personligt My Monopoly-spil sammen!