MY HERO ULTRA RUMBLE
Sæson 9 er klar! I sæson 9 kommer Kurogiri, en rolig skurk, der støtter Shigaraki, med som ny figur! Brug hans unikke quirk, Warp Gate, til at udmanøvrere dine modstandere og nedlægge dem sammen med dine allierede! Derudover introducerer denne sæson helt nye baner! Vær klar til kampe i nye miljøer, der genskaber specifikke scener. Nye kostumer og andre genstande bliver løbende tilføjet i denne sæson. Gå ikke glip af at få fat i dem! GØR KLAR TIL KAMP! Kast dig ud i kampen med dine medhelte ... og skurke! Brug kommunikation, taktik og synergi med Quirks med dit hold på 3 for at blive de sidste, der bliver tilbage i dette Battle Royale for 24 spillere! FÅ DET MEST UD AF DIN QUIRK! Vælg dine yndlingskarakterer fra en sjov liste opdelt i 5 arketyper: Strike, Assault, Rapid, Technical og Support. Hver karakters styrker er helt forskellige afhængigt af deres unikke Quirk. SAML GENSTANDE OG BLIV STÆRKERE! Find genstande, samarbejd med civile og besejr modstandere for at forbedre dine evner og få overtaget over andre hold! TILPAS DIN OPLEVELSE! Frigør nye karakterer og tilpasningsmuligheder ved at få erfaring og fuldføre missioner. Deltag i sæsonbestemte begivenheder, og prøv lykken med billetter for at få eksklusive genstande! Dette spil bliver opdateret hver sæson så det indeholder nye elementer, som fokuserer på nye karakterer og kostumer! Hop med ombord og få styr på de hurtigt skiftende kampforhold! *Dette spil er kun beregnet til at blive spillet online. Det kan ikke spilles i offline-tilstand. *Forbindelse til internettet er påkrævet for at kunne spille dette spil. *Service og indholdet af denne kan ændres eller afsluttes uden forudgående varsel.