MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack D (24,500 crystals)
En pakke indeholder 24.500 Hero Crystals. Hero Crystals er spillets valuta, som kan bruges til at trække rullebilletter og til at veksle til ting i butikken i My Hero ULTRA RUMBLE.