MY HERO ULTRA RUMBLE - Hero Crystals Pack A (2,450 crystals)
En pakke indeholder 2.450 Hero Crystals. Hero Crystals er spillets valuta, som kan bruges til at trække rullebilletter og til at veksle til ting i butikken i My Hero ULTRA RUMBLE.