MY HERO ONE'S JUSTICE Mission: Above and Beyond Endeavor
Låser op for ekstramissionen ""Above and Beyond."" hvis du gennemfører den, får du nye ting og tilbehør. MY HERO ONE'S JUSTICE-spillet nødvendigt; sælges separat.