MY HERO ONE'S JUSTICE Additional Mission: Gale
Låser op for ekstramissionen "Gale." Hvis du gennemfører den, får du nye ting og tilbehør. MY HERO ONE'S JUSTICE-spillet nødvendigt; sælges separat.