My Fantastic Ranch: Unicorn & Dragons
Få ride-, flyve- og luftakrobatikundervisning på ryggen af enhjørninger og drager! Træn drager og enhjørninger på din fantastiske ranch. Byg den perfekte ranch til opdragelse af disse magiske skabninger og bliv den bedste træner i det fortryllede kongerige! Tag dig af dine fantastiske skabninger: Byg de faciliteter, du har brug for til at tage dig af dine enhjørninger og drager. Tag dig af deres daglige velbefindende og sørg for, at de har nogle omgivelser, hvor de kan trives. Ansæt medarbejdere til at fodre og passe dem. Husk: nogle gange har de brug for at hvile, ellers er de tilbøjelige til at opføre sig klodset. Tilbyd sjov undervisning: Børn kommer til din ranch for at lære om dine dyr. Byg en arena, hvor eleverne kan øve sig i at ride på deres yndlingsdrage eller enhjørning, en forhindringsbane til at øve luftakrobatik og meget mere. Bliv den mest berømte ranch i kongeriget: Få ædelstene til opgradering af dine bygninger, forskøn din ranch og adopter flere magiske skabninger. Jo bedre din ranchs omdømme bliver, jo flere elever tilmelder sig undervisningen og deltager i turneringerne. Match ryttere med deres magiske yndlingshest for at skabe de bedste makkerpar og imponere rigets prins og prinsesse, når der er festival. Et farverigt og sjovt spil til alle aldersgrupper: My Fantastic Ranch er nemt at spille og har et unikt design. Det er perfekt som introduktion til ledelsessimuleringsspil og til at fordybe sig i en fantasiverden fyldt med de mest bedårende skabninger.