MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Er du klar til at komme en tur ud på banen i Villopotos udstyr? med DLC'en MXGP2 – Villopoto Replica Equipment kan du udstyre din brugertilpassede kører med Thor Verge-hjelmen, Thor Core Orbit-sættet og Alpinestars Tech10-støvlerne i begrænset udgave, som den amerikanske mester havde på i 2015-sæsonen af det officielle MXGP-mesterskab!