Det officielle motocross-verdensmesterskabsspil er tilbage! Hop op på din motorcykel og lad adrenalinen stige i denne nye spiloplevelse. Tag kontrollen: Se på nyhederne i den officielle serie. DU ER MESTEREN Tag kampen op mod alle kørerer, motorcykler og hold i 2020's MXGP- og MX2-kategorier. Byg din indre kører, så du kan blive den mester, du altid har drømt om at være. DESIGN DINE HOP Skab den perfekte bane med den revolutionerende nye banedesigner. Vælg mellem forskellige indstillinger, benyt dig af nye højder, og del dine kreationer med fællesskabet. PLAYGROUND- OG WAYPOINT-SPILTYPER Du kan forbedre dine køreevner i dette træningsområde, inspireret af de smukke, norske fjorde, og udforske de henrivende omgivelser. Oplev en helt ny form for konkurrence med Waypoint-spiltypen! Skab din egen rute ved at placere kontrolpunkter på jorden. Del din bedste tid online, så du kan få point, der hjælper dig med at komme videre i spillet! ONLINE-KONKURRENCER Med nye dedikerede servere er multiplayer-oplevelsen blevet endnu bedre. En meget pålidelig forbindelse, ingen latenstid og meget stor båndbredde. Ikke flere undskyldninger, nye udfordringer venter! EKSTREM TILPASNING Slip fantasien løs, og få de bedste resultater ved at tilpasse motorcykler og kørere med over 110 officielle mærker. Det er ikke bare sjovt at se på, dine valg påvirker også dine præstationer.