MXGP 2019 - Ultimate Fury Pack
Køb Ultimate Fury-pakken og lav ændringer på din kører og hans motorcykel med to animerede tilpasningssæt. Vis din stil frem under løbet ved at bære to forskellige kører-sæt, bestående af hjelm, maske, dragt og støvler, samt to animerede motorcykel-designs med frost og lyn-effekt.