MX vs ATV Legends - Lawrence Dog Pound Pack
Konkurrer som en mester på tre helt nye baner i den officielle Lawrence Dog Pound Compound! BONUS: Få glæde af en omarbejdet version af Flying Moto Ranch fra MX vs ATV All Out, med hele ni begivenheder og områder med fri kørsel.