Mutant Football League - Complete Bundle
Dette er det ultimative bundt til den komplette Mutant Football League-samling og din billet til den mest skandaløse, sjove og brutale parodi på professionel amerikansk fodbold. Mutant Football League er en 7-mod-7-arcade-stil, fodbold-ekstravaganza, hvor blodtørstige superstjernespillere rammer gitteret for at kæmpe mod det i det mest voldelige spil, der nogensinde er spillet! Fantastiske arenaer fyldt med dødbringende fælder sætter scenen for kaos, hvor sejren kan opnås med den højeste score eller ved at udslette dine modstandere – en bedrift, der er blevet nemmere med Dirty Trick-spil. Det er en spiloplevelse, der trodser konventionen og tager dig med på en vild tur gennem en verden, hvor reglerne er beregnet til at blive brudt, og kaos kender ingen grænser. Inkluderer opdaterede holdliste og spillerbedømmelser for 2023-sæsonen! DYNASTI MODE Træd ind i skoene som træner og GM i denne singleplayer-rejse. Forvandl en flok uprøvede rookies til monstrøse all-stars ved at vinde flere Mayhem Bowls over flere sæsoner for at indsætte dit navn i MFL-historien som ligaens næste dynasti. Deltag i gameplay i flere sæsoner, spillerbytter, XP-akkumulering, lønstyring, lav tilpassede spillebøger, og underskriv gratis agenter på din vej til ære. 8 SPILBARE ARTER Rasende varulve og helvede-udledte dæmoner slutter sig til kloge skeletale dødhoveder, pansrede Bruiserbots, muterede cyborger, kriminelle aliens, muterede mennesker og monstrøse orker, hver med særlige færdigheder, evner og træk. MULTIPLAYER Uanset om du foretrækker to-spiller online-kampe eller fire-spiller lokale opgør, tilbyder Mutant Football League begge muligheder. Du kan enten slå det ud med dine venner eller slå dig sammen for at knuse dine modstandere. UNIKKE HOLD OG STADIONER Vælg mellem 36 hold, inklusive Karcass City Creeps, Killadelphia Evils og Blitzburgh Steelheads, alle med unikke marker, der byder på en række dødelige forhindringer, herunder landminer, booby-fælder, brandgrave, giftige voldgrave og buzz-save. BESKIDTE TRICKS Kom ned og beskidt for at få overtaget. Taktik som at bestikke dommeren, kaste bomber eller bruge haglgeværer og motorsave er alle fair game, når det kommer til at udløse kaos i den intetanende konkurrence. HALL OF FAME KOMMENTAR Den legendariske taler om NBA Jam og NFL Blitz, Tim Kitzrow leverer uforglemmelige, play-by-play-kommentarer til hvert spil.