Musketeer Skin Pack
Se på dig nu! Du ser godt ud! Med musketér-pakken vil du skære de inficerede hjerner og hjerter i stykker med bare ét sving! Dette DLC indeholder: Hovedbeklædning (musketér-hat). Et våben (kårde). Et kæledyr (nattergal). Disse genstande giver forskellige bonusser til din karakter. Våben kan opgraderes. DLC-genstandene vil være tilgængelige i din private kasse, der ligger i Kovacs bunker.