Murdered: Soul Suspect
DET SVÆRESTE MORD AT OPKLARE ER DIT EGET En mørk, overnaturlig opklaringsthriller med et unikt gameplay: Du skal opklare mordet på dig selv fra efterlivet. Betjenten Ronan O'Connor fra Salem myrdes brutalt af en maskeret gerningsmand. Ronan er fanget i den Skærsilds-agtige verden Dusk, hvorfra han må kombinere sine detektivfærdigheder og sine overnaturlige evner for at afsløre den chokerende forbindelse mellem hans egen død og en række drab, som henlægger Salem i rædsel.