Murder on the Marine Express
Sankt Joachim Akademiet for Elitepiger havde booket det nye Marine Express undervandstogs jomfrurejse, en tur der foregår på havbunden fra Californien hele vejen til Japans kyst. Rejsen virkede som en perfekt mulighed for nyde det smukke undervandslandskab, lære om marinebiologi og ikke mindst få et kærkomt afbræk fra den almindelige skolehverdag. Men den idylliske rejse bliver et mareridt, da en af lærerne findes død på sit værelse. Hvem kan dog have slået akademiets mest populære og elskede professor ihjel? Ranko Togawa, sammen med sin veninde Astrid, påtager sig at efterforske hændelsen og rense den hovedmistænkte. Det er selvfølgelig ikke så nemt. Da antallet af ofre vokser, er der en stadig mere reel mulighed for at der er en seriemorder på spil. Ranko må udnytte den tid, der er tilbage, til at finde sandheden og forhindre den mystiske morder i at slå til igen, også selv om hun måske ikke synes om alle de svar, hun får. Opdag de hemmeligheder, der er gemt i Marine Express og find den skyldige i denne historie om drama, overraskelser og masser af humor! [HOVEDTRÆK] ► En krimi visual novel med et klassisk mysterium i et indelukket område, der udvikler sig i stil med populære detektivromaner. ► En historie i 5 kapitler, der giver 3-4 timers oplevelser. ► Retro-grafik med pixelkunst i stil med gamle teksteventyrspil. ► Et stort antal karismatiske karakterer med humoristiske dialoger. ► Sideløbende samtaler på Rankos telefon, som hjælper os til at forstå situationen i toget og til at få mere at vide om eleverne på Sankt Joachim.