MultiVersus
Sæson 5 bliver sidste indholdsopdatering i MultiVersus. Fra 31. januar 2025 vil ægte pengeoverførsler ikke længere være muligt. Sæson 5 begynder 4. februar 2025 og fortsætter til og med 30. maj 2025. Alle onlinefunktioner vil fortsat være tilgængelige, frem til sæson 5 slutter den 30. maj, hvorefter MultiVersus ikke længere vil kunne spilles online eller downloades. Overskydende Gleamium og figurtokens kan bruges til at få adgang til og købe indhold i spillet frem til 5. sæsons afslutning den 30. maj. Hvis du vil spille MultiVersus offline efter 30. maj, skal du downloade den seneste version af spillet og logge ind i løbet af sæson 5, mellem 4. februar og 30. maj. FIGURER Vælg blandt Snurre Snup, Batman, Arya Stark, Rick Sanchez og mange flere. I MultiVersus kommer alle stjernerne med deres egne unikke angreb, verdener og kampviljer. Og når galleriet bliver større, bliver spektaklet det også – med nye personligheder og spillestile, som fyrer op under hver kamp. BANER Vores baner forvandler legendariske steder som Batmans Bat Cave, Jake og Finns træfort og tronsalen i Game of Thrones til episke kamppladser. Og det bedste ved det hele? Vi tilføjer hele tiden nye baner, så festen slutter aldrig! SPILTYPER Uanset om du higer efter intensiteten ved en 1v1-kamp, kaosset i en kamp med 4 spillere eller at gå sammen i hold i strategiske 2v2-kampe, har vi noget til dig. Og nu kan vi også præsentere en helt ny PvE-spiltype, som giver dig et spændende univers med uendelige kampmuligheder designet til solo- eller co-op-spil. PÅ TVÆRS AF PLATFORME MultiVersus kan spilles og gemte spildata er understøttet på alle platforme. MEN DET ER IKKE DET HELE, FOLKENS! Vores sprælske multivers sover aldrig – og det skal du heller ikke! Der sker altid noget nyt og spændende i vores livlige multivers med jævnlige indholdsopdateringer og løbende kvalitetsforbedringer. Bemærk, at voiceover/lydspor til nyt indhold, der udgives den 21. januar 2025 eller senere, kun bliver tilgængelige på engelsk. Derudover er voiceover/lydspor til etablerede figurer, der interagerer med nye, der udgives den 21. januar 2025 eller senere, kun tilgængelige på engelsk. Alle andre understøttede sprog bliver tilgængelige via undertekster.