Moving Out - The Employees of the Month Pack
Med "The Employees of the Month"-pakken får du en spændende start på din karriere hos Smooth Moves. Hvert medlem af dette ivrige flyttehold er fuld af passion for manuelt arbejde og vil virkelig gerne leve op til deres prøveløsladelse. Professor Inkle! Hvorfor flytte med to arme, når du kan gøre det med otte! Bruce! Sød, flink og fantastisk effektiv! Sprinkles! En fantastisk all-rounder, som dufter godt! Dials! Giver kunderne en god modtagelse, men provokerer dem ikke! Bliv det bedste flytteteam, som Packmore nogensinde har set, med dette team af betroede flyttefolk!