Køb VIP Multiplier-pakken! Denne tilføjelse fordobler antallet af credits, ry og udviklingspoint, du tjener i Career-spiltypen! Du kan bruge credits til at ansætte kvalificeret arbejdskraft, herunder trænere, ingeniører og analytikere.