Køb VIP Multiplier Pack, så når du hurtigere til tops med denne fordobler, der giver dobbelt ry og udviklingspoint i Career. Når dit ry bliver bedre, får du tilbud fra bedre hold. Når du får flere udviklingspoint i Career, kan du opgradere din motorcykel og virkelig give den gas!