Mordheim: City of the Damned
Spil den første computerspilversion af Games Workshops figurspil Mordheim. Spillet udspiller sig i Warhammer-verdenens ødelagte Empire city, og Mordheim: City of the Damned er et taktisk turbaseret spil, hvor du leder krigergrupper i blodige og dødelige kampe. Spillet blander RPG-elementer, taktiske slag i et højt tempo og avanceret enhedstilpasning i en tid plaget af kaos og rivalisering, hvor kun de stærkeste overlever. Efter en tohalet komet styrtede ned på Mordheim, forvandlede De Fordømtes By sig til en slagmark, hvor rivaliserende krigergrupper kæmper om kontrollen over vigtige områder i jagten på den ære og rigdom, der følger med erobringen af de værdifulde Wyrdstone-fragmenter. Vælg mellem ikoniske Mordheim-krigergrupper, og før dine tropper an i episke slag, hvor ære og berømmelse venter. Din strategi vil uden tvivl være din bedste allierede! Besøg de fire hjørner af De Fordømtes By for at fuldføre missioner i solokampagnen, eller udfordr andre spillere i multiplayer.