Moon Raider
Ava er datter af den geniale, aldrende forsker, Dr. Cavor, og Selene, Månens tidligere dronning. Selene er selenit, og hendes liv af hænger af særlig energi, som kun kan få fra månesten. De har ikke flere tilbage, så Dr. Cavor sender Ava til månen for at hente så mange sten som muligt tilbage! Ava skal overleve de farlige katakomber dybt under månens overflade. Hendes fjender – en legion af korrupte aliens, der har taget magten over månen – er ikke så primitive, som de fremstår ved første øjekast. Deres verden er fuld af rædselsvækkende teknologi, dødbringende fælder og kampklare soldater. Ava opdager snart, at hendes mors skæbne afhænger af, at det lykkes hende at redde Månen.