Moon Raider and Sweet Witches Bundle
Moon Raider: Ava er datter af den geniale, aldrende forsker, Dr. Cavor, og Selene, Månens tidligere dronning. Selene er selenit, og hendes liv af hænger af særlig energi, som kun kan få fra månesten. De har ikke flere tilbage, så Dr. Cavor sender Ava til månen for at hente så mange sten som muligt tilbage! Ava skal overleve de farlige katakomber dybt under månens overflade. Hendes fjender – en legion af korrupte aliens, der har taget magten over månen – er ikke så primitive, som de fremstår ved første øjekast. Deres verden er fuld af rædselsvækkende teknologi, dødbringende fælder og kampklare soldater. Ava opdager snart, at hendes mors skæbne afhænger af, at det lykkes hende at redde Månen. Sweet Witches: Spil som de nuttede hekse Praline og Vanille, der kan samle slik ved at bruge deres magiske stiger, unikke evner og seje power-ups! Prøv kræfter med 50+ baner i 5+ unikke verdener alene eller sammen med en anden spiller. Skal de flere med til festen? Det er ikke noget problem! Du kan udfordre de to antagonister Anis og Reglisse til spektakulære kampe for op til fire spillere.