Møntsæt med 5 mønter samt oplåsning af Madhouse
Indeholder følgende: - Mønterne Defense, Attack, Instinct, Reload og Universal Opbevar dem i dit lager for at få forskellige bonusser til dine egenskaber. Mønterne føjes til dit genstandslager og kan bruges både i hovedspillet og i det gratis historiekapitel Not a Hero. Effekten bliver større, når du har flere mønter. - Oplåsning af sværhedsgraden Madhouse Låser op for den vanvittigt svære sværhedsgrad Madhouse, der normalt kun bliver tilgængelig, når man har gennemført spillet.