Monster Truck Championship - Rebel Hunter Edition
En ægte Monster Truck-simulator! Rebel Hunter-udgaven indeholder grundspillet og følgende ekstraindhold: - 1 eksklusivt Rebel Hunter-design; vis alle hvem der bestemmer! - 3 Monster Trucks: Magnum, Victory og Frantic - de bedste amerikanske designs til at knuse al modstand - Charleston racing arena Fra Las Vegas til Orlando; spil direkte mod erfarne kørere i drag races og freestyle-konkurrencer! Men inden du kan lave doughnuts, wheelies og bicycles, skal du først tune din truck til perfektion. Disse maskiner er enorme og spektakulære, men også teknisk svære at køre. Spiller genskaber alle de unikke krav som disse kraftfulde trucks stiller, herunder uafhængig styring af for- og baghjul, forudset kraftoverførsel i sving og forudsigelse af hop bilens opførsel efter hop.