Knus al modstand med denne eksklusive pakke! Denne pakke indeholder 1 design og 1 køretøj. Patriot Pack indeholder: - Patriot Monster Truck; ideel til at skille sig ud blandt mængden og vinde massevis af løb! - Sergeant Chaos-designet er lavet til at imponere dine konkurrenter og booste din ranglisteplacering!