Monster Hunter World: Iceborne Deluxe-Udrustning
Dette sæt føjer følgende indhold til "Monster Hunter: World: Iceborne". - "Sølvridder"-rustningsæt i lag - "Blomstre"-gestus - "Løfte"-gestus - "Knæle"gestus - "Research Commission Set 2"-klistermærkesæt - "Pearlspring-makaksæt"-klistermærkesæt - "Opstigende drage"-ansigtsmaling - "Bølgende" frisure - "Traditionelt indretningssæt"-værelsesindretningssæt Rustninger i lag ændrer kun din figurs udsende. De omfatter ingen våben. Bemærk: Dette indhold kræver Monster Hunter World: Iceborne.