Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack
Gå ikke glip af den eksklusive Monster Energy Supercross – Yellowfire Custom Rider-pakke. Brænd asfalten af med dette kører-sæt, der indeholder: hjelm, briller, trøje, bukser og støvler, der ikke er inkluderet i spillet! Den indeholder: en Acerbis Profile 3-hjelm, HZ King-briller, Thor Pulse-trøje og -bukser samt et par Sidi Crossfire-støvler.